Каталог

Стара ціна: 3130грн
Нова ціна: 2790грн
Контейнер OPS BL1508

Стара ціна: 995грн
Нова ціна: 790грн
Контейнер ПР-РКФ-125

Стара ціна: 2782грн
Нова ціна: 2180грн
Упаковка для кондитерських виробів

Стара ціна: 1590грн
Нова ціна: 1308грн
Упаковка для сендвіча

Стара ціна: 1323грн
Нова ціна: 1050грн
Контейнер ПР-УП-109 х 65 з кришкою

Стара ціна: 1998грн
Нова ціна: 1510грн
Контейнер 1 секція 1000мл

Стара ціна: 45грн
Нова ціна: 35грн
Виделка-ложечка 80мм

Стара ціна: 3432грн
Нова ціна: 2800грн
Нахилена салатна миска 1000 мл. з кришкою

Стара ціна: 215грн
Нова ціна: 203грн
Коктельний стакан 500мл + кришка з поїлкою

Стара ціна: 270грн
Нова ціна: 249грн
Купольна упаковка для десертів

Стара ціна: 3307грн
Нова ціна: 3045грн
Упаковка для тортів

Стара ціна: 2646грн
Нова ціна: 2330грн
Контейнер ПР-УП-158 х 75 з кришкою

Статті

Категорії
Посуд для фуршету та кенді-бару: що купити в українського виробника
Посуд для фуршету та кенді-бару: що купити в українського виробника

Фуршет чи кенді-бар — це сучасний формат святкового столу, який дедалі частіше обирають для різних заходів. Такі події передбачають невеликі порції страв чи солодощів для всіх гостей, щоб кожен міг насолодитися частуванням. Але важливо не лише подбати про смак закусок і десертів, а й подати їх у зручному й красивому посуді. Ми в «Альфа-Пак Захід» знаємо, як комфорт і практичність впливають на ваше святкування, адже правильно підібраний посуд робить його стильним і безтурботним. Як український виробник, ми пропонуємо рішення, які спрощують підготовку й додають шарму вашій події.

З чого виготовляють одноразовий посуд? Переваги та недоліки
З чого виготовляють одноразовий посуд? Переваги та недоліки

Чому одноразовий посуд такий популярний? Він рятує час і спрощує життя. Але за цими перевагами стоїть різноманітність матеріалів: пластик, папір, біорозкладні композити чи дерево. Кожен із них по-різному впливає на зручність використання, довкілля та навіть смак їжі. Хочете знати, що ховається за вашим стаканчиком для кави? Далі ми пояснимо, з чого виготовляють одноразовий посуд, і зважимо його плюси та мінуси.

Брендування одноразового посуду: кому і навіщо це потрібно? Хто може зробити?
Брендування одноразового посуду: кому і навіщо це потрібно? Хто може зробити?

Одноразовий посуд давно перестав бути просто функціональним рішенням для швидкого харчування. Сьогодні це потужний маркетинговий інструмент, який може працювати на впізнаваність вашого бренду. Брендований одноразовий посуд — це не лише практичне рішення для закладів громадського харчування, але й чудовий спосіб підвищити лояльність клієнтів та виділитися серед конкурентів.

Типи і призначення дой-паків, особливості використання
Типи і призначення дой-паків, особливості використання

Дой-паки — це тип довговічної та зручної упаковки, яка є чудовим рішенням для багатьох продуктів і галузей. Їхня особливість у забезпеченні максимальної збереженості продуктів завдяки унікальним властивостям матеріалу та конструкції.

Коробка для піци: види, на що звернути увагу при виборі
Коробка для піци: види, на що звернути увагу при виборі

Піца - одна з найпопулярніших страв, яку полюбляють люди у всьому світі. Винайдена в Італії, піца має прихильників ледь не в кожному куточку нашої планети.

Види та переваги пакетів для вауумної упаковки
Види та переваги пакетів для вауумної упаковки

Вакуумні пакети є незамінним помічником для комфортного та довготривалого зберігання продуктів. Вони створені для максимально ефективного збереження вмісту, забезпечуючи довготривалу свіжість та захист від зовнішніх впливів.

Упаковка для суші: на що звернути увагу при виборі
Упаковка для суші: на що звернути увагу при виборі

Суші - це дуже ніжна та делікатна страва, яка потребує особливої уваги при пакуванні, аби зберегти свіжість, відмінний смак та привабливий зовнішній вигляд.

Порівняння пластикових і паперових упаковок, які краще вибрати?
Порівняння пластикових і паперових упаковок, які краще вибрати?

Пакувальні матеріали відіграють вирішальну роль у захисті продуктів під час транспортування, збереженні їх якості та підвищенні привабливості для споживачів.